torsdag 11. april 2013

Endelig litt ferdig strikk å vise fram!

På mandag lå jeg i spysjuka, men utpå kvelden klarte jeg å mote meg opp til å gjøre den blå genseren ferdig. Og ferdig ble den, endelig :) 



Jeg var en plass i helga på nippet til å gi opp hele gensere, da jeg plutselig forstod at jeg har misforstått oppskriften litt når det gjelder raglanfellingen... (oppskriften var på engelsk, så da har jeg kanskje lett for å tro at jeg forstår hva som menes... kremt..) Med litt triksing og fiksing så ble det helt greit, men det vises veldig godt at jeg har gjort feil.. Men pytt sann! Det er bare jeg som skal bruke den, og ellers ble genseren fin :) Oppskriften er kjøpt på knittingdaily.com, og jeg har strikket i Drops baby merino- nydelig garn! 

Så NÅ kan jeg ta fatt på nye prosjekter- er allerede begynt på et par votter :) 

At jeg var syk på mandag henger fortsatt litt igjen i kroppen, men jeg skal alikevel forsøke å gjøre en huslig innsats (altså vaske og rydde litt) før helgen. Seinvakt i dag og tidligvakt i morgen! Men så er det helg, og da satser jeg på at kroppen fungerer 100 % igjen!




Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar