mandag 3. juni 2013

Tilbake..

Den siste tiden har vært strevsom.. Det har vært en del sykdom i familien, med døden som følger, for begge mine bestefedre. I tillegg har det vært jobb og fjøsarbeid for min del (nå er de siste lammene kommet, heldigvis!), så det har vært nok å henge fingrene i, og mange tanker som har fylt hodet. Bloggen har absolutt ikke vært prioritert, men slik er det nå en gang bare i slike tider. Nå kan vi begynne å senke skuldrene litt og tenke på andre ting. Det er fryktelig trist og ha mistet begge bestefedrene, men sånn er livet. Med kreftsykdommene visste vi at det gikk den veien. Det er trist, men jeg er evig takknemmelig for å ha fått 24 år med to gode bestefedre, med maaange gode stunder og minner. Det er tross alt ikke alle som får oppleve det! 

Når det gjelder håndarbeid, har jeg fått den nye rokken min, en Kromski Symphony. Har ikke fått tatt noe bilde av den, men er du interessert kan du gå inn på spinnvilt.no for å se den. Er i hvert fall veldig fornøyd!
Jeg har laget et par hesper med ufarget ull, også har jeg forsøkt å farge ull :) Slik ble resultatet:




Ble veldig fornøyd, og gleder meg til å utforske dette mer! :) 






Rikke

2 kommentarer: