lørdag 8. mars 2014

Eskimo i helt andre farger

Nå er jeg ferdig med min "eskimo" genser. Det er den korteste tiden jeg har brukt på å strikke en genser. Men på pinne nr 4,5 går det jo som en lek, kontra pinne nr 3 f.eks.
Jeg har strikket min genser i blå- og grånyanser, med hvit bunnfarge, og ble kjempefornøyd med det. Originalen i sandnes sitt hefte "Norske ikoner" er strikket i grønt, oker, rødt og hvitt (hvis jeg husker rett). Den er kjempefin den og, men da jeg nettopp har strikket en kofte som går i oker og litt rødt, tenkte jeg det var greit med noe annet nå. Resultatet ble slik:




God helg!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott genser!
    God helg! :)

    SvarSlett
  2. Den ble alts sååå fin, den genseren. Nydelige, klare farger :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, begge to! :-))

    SvarSlett