tirsdag 14. juni 2011

Tilbake til hverdagen

Vel overstått pinse! :) Her i nord har vi hatt en utrolig flott pinsehelg, med sol og varmt vær! Selv om jeg har jobbet hver dag i hele pinsen, har det blitt både tid til grilling, soling og utgåing! Har med andre ord fått kjempemye ut av denne helga. Men da jeg har gjort ting jeg til vanlig ikke gjør, har det ikke blitt så mye tid til trening. Har ikke gått en liten tur en gang... Det kjennes godt på kroppen når det blir flere dager med uregelmessige måltider (gjerne ikke så sunne måltider heller), ingen trening, samt utgåing.. det merkes! Så jeg må ærlig innrømme at å komme tilbake til hverdagen i dag kjentes godt! Var oppe 7.30, og det ble morgentur før en sen frokost! :) Sola skinner i dag også, og det er varmt ute.

Et par bilder fra helga, bare for å vise hvor fint vi har det her: 



Jeg for min del skal på senvakt i dag, så dere andre får ha en fin tirsdags ettermiddag! 

2 kommentarer:

  1. Det er så fint at man kan dåne... vi har det så bra her oppe i nord! Lurt å ta masse bilder så vi kan ha noe å varme oss på til høsten, he he!

    SvarSlett
  2. Ja, ville ikke ha byttet det med noe annet for å si det sånn! Vi har det flott! Også tror jeg nok vi nyter det ekstra my når sola og varmen først kommer, siden vi ikke akkurat har den lengste sommeren :)

    SvarSlett