onsdag 29. juni 2011

Treningsglede

Som sagt- det har blitt lite med trening de siste dagene, og heller ikke i helga som var. I går ble det en styrkeøkt på underkropp, og i dag har jeg hatt meg en svett og deilig styrkeøkt på overkroppen! Det gjelder at jeg ikke dabber av nå som Kreta-ferien nærmer seg (med stormskritt- på lørdag bær det avgårde!! :) En ting er jo at bikiniformen verken kan fikses på et par dager eller bli verre dersom man "skulker" et par økter, men det handler jo mye om hvordan man føler seg! Når jeg trener føler jeg meg kjempebra, mens når det går en stund mellom hver gang, føler jeg meg ikke så bra. Heldigvis skal det bare en økt til for å rette det opp ;) Med andre ord: Trening gjør meg glad, og det tror jeg de fleste som trener syns! Det er nok ikke for ingen grunn at man blir glad av å trene, for som vi vet så frigjøres hormonet endorfin, som er kroppens eget lykkehormon/rusmiddel.
Så bare TREN I VEI! :))
Dagens siste måltid- slår i hopen kveldsmaten og etter-trening-maten:


100 gram kesam vanilje med litt proteinpulver (sjokoladesmak) og noen jordbær som jeg fant i kjøleskapet (lykkelig for det). Nam! 

Ha en fiiin kveld! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar