torsdag 18. juli 2013

Multebærplukking

I går var jeg ute på multebærtur. Det vil si, den store turen ble det ikke, da jeg ikke trengte å gå så langt for å få et par liter multer... Jeg var så og si på en og samme plass og plukket. Tror det er et bra multebærår!
Jeg er egentlig ikke den store bærplukkeren, men blåbær og multer er jo greit å ha i fryseren. Jeg lager og spiser heller ikke så mye syltetøy, men blåbæra er jeg veldig glad i å ha i smoothies. Multer er jeg blitt mer glad i nå enn før. Nyrørt multebærsyltetøy er jo veldig godt! Samt veldig greit å ha i fryseren dersom du skal lage noe godt. Jeg er ikke den store matlageren da, men av og til så får jeg "ånden" over meg:)


Det var faktisk (!) for det meste oppholdsvær i går. Sola glimta faktisk til iløpet av ettermiddagen, og det var en stund jeg satt ute og solte meg. Men det var en kortvarig glede! Når tid kommer sola og varmen?? 




Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar