torsdag 31. oktober 2013

Tørkeperiode...

Jeg har vært opptatt med flytting i det siste.. og dermed har det verken blitt så mye tid til blogging eller strikking. Men nå begynner vi å komme på plass, så skuldrene kan senkes et par hakk. Jeg har holdt på med et par lester til mannen i huset innimellom flyttesjauen, og i dag festet jeg trådene.


Nå prøver jeg å bruke opp garn jeg har... Jeg fikk meg et lite sjokk da jeg skulle samle alt garnet mitt i flyttinga.. Hjelpes meg! Også må jeg innrømme at jeg har blitt fristet til å kjøpe litt nytt. Kom over et nydelig, deilig garn her om dagen, og MÅTTE bare ha et par nøster. Ser for meg at det kan bli et par kosesokker av det garnet. 
Er i tillegg begynt på nordkappkoften:)) Jeg kjøpte Sandnesgarn sitt hefte "Norske ikoner", og der var det jammen meg mye fint! 

2 kommentarer:

  1. Han er bra heldig mannen i huset som har ei som strikker så fine lester til han ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja han har funn sæ et godt kjærringemne!;-) neida.. æ må vel lær mæ å stopp lesta før æ kan kall mæ det:))

      Slett