lørdag 14. desember 2013

Julegaveproduksjon

I dag er det bare 10 dager til jul. Hvor blir tiden av? Syns den går litt for fort... I går ble jeg sånn høvelig ferdig med julegavene. I dag har jeg bestemt meg for å bake julebrød. Pepperkaker skal det også bli, av ferdigkjøpt deig. Jeg hadde også tanker om å lage krumkaker, så det tror jeg også det blir i løpet av helgen. 
I går kveld strikket jeg ferdig et par lester som skal gis i julegave. Har planer om å lage ett par til. Har langhelg, så det vil si at jeg har fritt fram til tirsdags ettermiddag. Tenker det blir en slik en siste-innspurt-i-juleforberedelsene-helg:) 






God helg!

2 kommentarer:

  1. Så fine lester du har strikka! Heldig er alle de som får julegave fra deg - julegaver som ofte er hjemmelaga :-)
    Høres ihverfall ikke ut til at du er arbeidsledig i helga, på tross av at du har frihelg ;-)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Har et par tel på pinnan nu! Nei, det ska godt gjøres å bli arbeidsledig... Æ sa det her om dagen i en eller anna slags førbindelse, at æ kjeda mæ aldri! Det e alltids nåkka å gjør:) Har baka julebrød i dag, og æ må bære vær ærlig å sei at æ syns de vart god! :D Vi snakkes i mårra te lutefisk- gleda mæ:))
    Klem

    SvarSlett