onsdag 16. juli 2014

Nytt fra heklekroken

Akkurat nå er jeg inne i en "gryteklut-periode". Da jeg var i Tromsø for noen uker siden "hamstret" jeg bomullsgarn på Søstrene Grene. Elsker den butikken!
I tillegg er jeg blitt veldig glad i vaffelheklingen- enkelt, også blir det veldig fint.
Her er et par grytekluter heklet i pastellgrønt:


Her om dagen spant jeg en liten garnhespe med en blanding av villsauull og ull fra norsk kvit sau. Dette ble nok til et par babytøfler. Tøflene er heklet etter oppskrift fra Drops design. 


Finværet har uteblitt i dag. Overskyet og tåkete. Noen regndråper innimellom på dagen. I kveld har vi sluppet sauene og lammene som har gått på innmark ut i utmarken. Da øste det ned med regn. Men behagelig temperatur. Det gjør nok godt for markene og blomstrene ute, da det så og si har vært tørke den siste tiden. 





Rikke


2 kommentarer:

  1. Nå er det lenge siden jeg har vært inne både på din blogg og på alle de andre bloggene. Så flott de grytklutene er. Har du lagt de inn på Lovelo? Babysokkene var nu også veldig søte :)

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Nei, har ikke lagt dem ut der. Hadde vel en plan om at jeg skulle ha de selv:)

    SvarSlett