mandag 1. august 2011

Sykkeltur i finværet

Våknet opp til sol og varme i dag! Etter å ha hatt langhelt var det tuuungt å våkne til tross for finværet.. Men arbeidsdagen gikk fort den, og i min visdom fant jeg ut at en sykkeltur hadde vært noe. Syklet til Guvåg, en perle i vakre Bø. Syns denne plassen er en av Bøs fineste plasser på sommertid. Er vel ikke for ingenting at der er hytteparadis på denne tiden av året. Turen tok meg tre timer, inkludert matpause da jeg kom fram og noen stoppe-og-ta-bilder-pauser på veien. Fiiin tur :) Her er noen bilder:






 

Nå er det tid for å dusje seg litt etter turen, og jeg tipper det ikke blir lenge før hodet treffer puta! Deilig å kjenne at kroppen er brukt! :)

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra en fin sykkeltur. Ser at vi har hatt sammen flotte været - på Senja og i Bø :-))
    Du hadde nok likt å vært sammen med oss på sykleturene vi har hatt, men det hadde blitt trangt om plassen i teltet....:))

    SvarSlett
  2. Hehehe, ja æ trur også det hadd blitt litt trangt :) men vel tru dåkker har det fint. fresta å far på en sånn tur ja :)
    I dag har vi vor heldig med veret ja, vindstilla og varmt! Man må bære nyt det, e vel ikje meldt samme de neste dagan..

    SvarSlett