lørdag 11. januar 2014

Enkle hverdagskreativiteter

Dette er ikke et desperat forsøk på å ha noe å blogge om. Neida, det er bare jeg som har funnet andre måter å bruke noe av ullgarnet jeg har spunnet på.. Et armbånd! Av villsauull!:) og noen perler her og der. Kan også brukes som smykke;) Inspirasjon fikk jeg fra et ukeblad der det var ei som hadde laget armbånd av moskusull (mener jeg så sannelig det var). Det skulle visst være bra for revmatisme. Jeg er nok ikke så heldig å ha noe så eksklusivt som moskusull, og ikke har jeg noen revmatiske lidelser heller (som jeg vet om ihvertfall), så da tager man hva man haver! Dette lagde jeg i går. Hadde behov for å gjøre noe kreativt før seinvakta, så da ble det en enkel kreasjon. Om slitestyrken på armbåndet er så sterk kan nok diskuteres, men med en nylontråd neste gang må det jo bli "likar" :) For det blir nok flere :)






                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar