tirsdag 12. august 2014

Vottestrikk på en fridag

Kjøpte et par nøster Karisma fra drops, i en nydelig blåfarge. Ikke for at jeg virkelig trengte garn, men jeg trengte å strikke med denne blåfargen! Jeg vet det ikke er noen unnskyldning for å kjøpe garn, da planen min for 2014 var å slanke garnlageret.. Vel, akkurat DET prosjektet går sakte fremover.
Med nøstene jeg kjøpte la jeg først opp en bunding til lester... Vel, begynnelsen ble jeg ikke fornøyd med så jeg rakk opp. La opp på nytt til et par lester- hadde strikket godt forbi hælen på første lest da jeg fant ut at.. nei, dette blir kjedelig. Tredje forsøk ble hullmønster (også lester)... men jeg ble lei... I dag, og fjerde forsøk, har jeg lagt opp til vottestrikk! Det blir i to farger, og denne gangen er jeg sikker på at jeg gjennomfører, for jeg syns ærlig talt de blir ganske så fine:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar