mandag 4. januar 2016

Setesdalgenser til liten

Åj, lenge siden sist. I oktober var siste innlegget her. Jaja, får skylde på julestria! (Ikke det at den begynte i oktober da, heller ikke i november for den saks skyld...)
Strikkepinnene går, selv om ikke alt kommer på trykk her. En Setesdalgenser ble mitt adventsstrikk, strikket i str. 6-12. Brukte Rauma Baby Panda, og oppskrift fra heftet "Rauma garn - design baby 26".


Ellers er vi gått inn i et nytt år nå. Ingen nyttårsforsetter på denne jenta som jeg kan komme på.. Det må i så fall være å bruke opp garn jeg har liggende før jeg kjøper nytt. Gjorde et forsøk på det i fjor også, men tror innkjøpet ble størret enn forbruket (ja, jeg fører "regnskap" på det, men har ikke fått regnet sammen kjøpt vs. brukt). 

Vi har hatt fint vær etter jul. Har hatt noen dager med vind og litt ruskevær, men ellers har det vært flott. Det merkes at dagene bli lysere, det er deilig for kroppen! 



Utsikt mot lofotveggen på det siste bildet, litt dårlig da det er zoomet. Men vi ser at det er ikke mange dagene før vi kan se sola! Alle hjerter gleder seg! 





4 kommentarer:

  1. Så fin genser!
    Og den utsikten da... <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :)
      Ja vi har det fint i Vesterålen:)

      Slett
  2. Lenge siden siste blogginnlegg, sier du :) Jeg tør nesten ikke se inn til min blogg, for der er det lenge siden det har vært liv.... :) Jeg kan ikke skylde på julestria jeg heller. Kanskje jeg må gjøre et fremskritt. Jeg har jo produsert en del ting siden siste innlegg.
    Så flott genseren ble. Hvitt og svart blir alltid rett. Bildene du har tatt var jo også et fint syn, spesielt Lofotveggen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)

      Ja den bloggingen.. det går litt i "rykk og napp" til tider:) Du må bare hive deg til, for du har jo laget så mye fint! :)

      Slett