fredag 28. desember 2012

Lenge siden sist...

Ser på siste blogginnlegg at det er over et år siden jeg skrev siste innlegg... Mistet interessen for å ha blogg den gang, mye på grunn av mangel på tid- både til å strikke/gjøre handarbeid samt til å skrive på bloggen. Jeg gjør et nytt forsøk! Nå er jeg ferdig med min sykepleierutdanning, så nå fikk jeg plutselig litt mer tid til overs, og deilig er det. Kikker nesten daglig på mange fine blogger og tenker at jeg vil og. Som sagt, jeg gjør et nytt forsøk. Går det ikke så går det ikke! Her er ihvertfall noen bilder av litt håndarbeid jeg har gjort i 2012; ikke alt har jeg tatt bilde av, men noe.


Lue med sau på til mannen i huset, siden han er på god vei til å bli saubonde.

Skjerf/hals... Det dumme er at den ser finere ut på bildet enn det den er i virkeligheten.

Votter, votter og votter.


Hm, en barnegenser nesten opp ned. Jaja.

En søt liten vest...

...Med søte knapper til.

Ullbukser ble julegaver til to av mine søskenbarn.

Og så! Har jeg kjøpt symaskin. Hjelp!

Men det går seg vel til... Har enda litt angst for symaskinen, men jo mer jeg syr jo bedre blir det. Får jeg tro:)  










Da håper jeg det ikke blir så lenge til neste gang!


Rikke















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar