onsdag 15. mai 2013

Grytekluter i lange baner..

Her er siste produksjoner av grytekluter- et heklet par og et par jeg har sydd



Oransje er ikke helt min farge, men saken var vel at garnet var på tilbud, så da måtte jeg jo bare prøve det.. Heklet rosa kant rundt. Nå er det heldigvis ikke mer igjen av det oransje garnet, men jeg har fortsatt et par nøster i rosa og et par nøster i grønt. Mulig de blir å gå til samme type grytekluter. 

I går bestilte jeg meg ny rokk fra spinnvilt.no, en Kromski Symphony. Jeg stod mellom den og ashford traditional, men magefølelsen sa kromski så da ble det den! Gleder meg til den kommer :) 



Rikke

2 kommentarer:

  1. Flotte grytekluter, og det er tøft med oransje og mørk rosa, sammen!
    Gleder meg til å se den nye rokken. Du får nok en mye finere og bedre opplevelse med denne enn med den gamle.

    SvarSlett
  2. Ja æ gler mæ te å begynn å utforsk den nye rokken! Trur det blir å gå som en drøm i forhold te dennan:) Fikk mail om at den va sendt i dag:)

    SvarSlett