lørdag 14. september 2013

Loppekupp

I dag har det vært loppemarked, og dette er egentlig et av årets høydepunkt! Det bruker jo å være en del loppemarked rundt omkring i løpet av hele året, men FK Lunas loppemarked slår alle tilsammen! Flinke folk som står på i lang tid før loppemarkedet, og utrolig MANGE lopper kommer inn, og MYE fint! Det beste, syns jeg, er alle bøkene. Kan virkelig gjøre et funn. I dag gjorde jeg nettopp det, dette fant jeg, til 20 kr (totalt!!):


Er særlig fornøyd med kunststrikkboka, da jeg som sagt i tidligere innlegg gjerne skulle hatt en kunststrikkbok, og dette har jeg ikke funnet på nettet. Joho:) 

Og her er siste prosjekt ferdig: 


Lester i pastellrosa-, grå- og hvitspraglete:) 







 Rikke


1 kommentar:

  1. Du har gjort et kupp!! Nesten fælt å tenke på hvor mange gode og nyttige bøker som må kastes etter oppryddinga - men det er jo ikke mulig å lagre, så da må det bare bli slik. Til neste år er bordene like fulle av bøker :)

    SvarSlett