søndag 2. mars 2014

Balsam for sjela

For meg er det å gå tur ute i naturen ren balsam for sjela! Den beste balsamen finnes i det å være nært havet, og gå tur i skog og mark. Helst der hvor jeg ikke hører noe annet enn bølgesus, fuglkvitring eller rennende bekker. I dag har det vært et nydelig vær ute (ja, vi har vært heldige med været helt siden nyttår, bare avbrutt av et par dager med snø og så regn). Det var overskyet først på dagen, men så kom sola. Jeg bestemte meg for å utforske naturen utenfor huset, og gjett hva? Jo, bare en liten gåtur langs havet nedfor huset, så kom jeg til stranda. Trodde ikke det gikk an å gå slik for å komme på stranda, men den som utforsker finner ut!:)



Bare dingle med føtter og se utover havet er en helt grei søndagsaktivitet! Påfyll av energi til en ny uke :) 

1 kommentar: