tirsdag 11. august 2015

Forberedelser til høst og vinter

Jeg har strikket 2 par votter. Det ene paret er en god stund siden jeg strikket, og de er havnet i kassen for ferdige produkter. Har ikke knipset bilde av dem. Det andre paret er ikke så lenge siden jeg var ferdig med, så de fikk ligge modell i dag. Oppskriften er fra Sandnes Garn.


Brukt Dale Daletta garn (ikke superwash). Fargen lyver litt, da den oransjefargen er lysere i virkeligheten. Disse blir mine høstvotter! (Ikke det at jeg mangler votter...men alltid artig med noe nytt). 
Det andre paret er strikket med samme mønster, bare i rødt og hvitt. 

2 kommentarer:

  1. Nå er det jammen lenge siden jeg har titta hos deg. Så flott vottene ble. Godt å ha en en kasse med ferdige produkter - da er man aldri i beit for en gave :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine votter du har strikket :)

    SvarSlett