onsdag 20. februar 2013

Jeg har sydd i dag!

I dag har jeg hatt fritt, og når man har fritt så er det en god mulighet til å gjøre litt hobby... Men fridag betyr også, for mitt vedkommende, å rydde litt/vaske til helga etc. Slike ikke-morsomme-ting. Jeg har dog ikke vasket til helga, men jeg har ryddet i bok- og dvdhyllen vår. Det gjør seg en gang i blant :) Det ble en pose med bøker/filmer jeg ikke ser nytte i, og dermed går det vel mest sannsynlig på loppemarked. Planen videre var egentlig å rydde i klesskap... Men så fikk jeg heller lyst til å sy! Jeg kom over denne bloggen, og her var det mye fint gitt! Jeg fant oppskrift på mobiletui, så det måtte jeg prøve, og slik ble resultatet:


Jeg har etterpå heklet en blomst og sydd på- syns det ble litt søtt. Etuiet ble litt klumpete inni, men det er fordi det var noe jeg ikke skjønte på slutten av oppskriften... Jeg er fortsatt ganske grønn når det gjelder symaskin, men jeg har en dreven mamma som jeg kan spørre om råd, og da tror jeg neste mobiletui jeg syr (for det blir absolutt flere av den sorten), blir bedre! :)


Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar