onsdag 6. mars 2013

Heklegleder

I forbindelse med mammutsalget fant jeg en bok som heter "Den store hekleboka" på tanum bokklubber sine nettsider, og bildet av boka var den nyeste utgaven.... Full av forventninger åpnet jeg pakken som kom i posten... og joda, der ligger en gammel utgave av boka med på langt nær det samme innholdet som den nye (har sett i boka før). SKUFFET! Men.. må bare si at kundeservicen var helt topp, slik den burde være. Boka fikk jeg uten å måtte betale regningen, da de ikke hadde den nyeste utgaven. Kan ikke si at jeg fant så veldig mange interessante oppskrifter, men jeg er da i gang med noe...


Disse gryteklutene syns jeg var fine... Problemet er bare at nå har jeg snart heklet ferdig en, men det blir ikke en firkant- mer et rektangel. Mulig det heller blir en liten løper til slutt!
Lyslyktene i bakgrunnen er det min mamma som har strikket! :) 



Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar