fredag 24. juni 2011

Mer strikking... Og litt trening.

I disse dager har det gått fra sol og flott vær til overskyet, tåkete og pissregn! Med regnet kom strikkelysten.. Og jeg fikk lyst til å strikke votter igjen- Bellamittens! Altså, nå har ikke jeg sett Twilight, men syns vottene som er inspirert fra filmen er kjempefine. Jeg har strikket de i Viking alpaca på pinne nr 5. Det gikk ganske fort å strikke de, selv om de er kjeeempelange, nesten helt opp til albuene.



Ellers har det vært en dritdag sånn fysisk sett... Eneste positive med den er at jeg har vært på jobb, og at jeg kom meg ut på en fin sykkeltur utover ettermiddagen! Kroppen har ikke vært på stasjon i dag- har følt meg urolig i kroppen, nesten uvel. Skjønner ikke hva det er- men jeg tipper på at det er en god blanding av litt for lite søvn (etter det jeg trenger) de to siste nettene, samt litt for lite næring i løpet av arbeidsdagen.
Det er første gangen jeg ikke har kommet meg til å trene styrke (trener styrke ca tre ganger i uka), og da får jeg jo dårlig samvittighet. Men så tenker jeg at ikke pokker at jeg skal tvinge meg selv til å gjøre noe kroppen ikke føler for. Den styrkeøkta kan jeg ta en annen dag. Det ble som sagt en sykkeltur istede, og jeg følte meg freshere med en gang... Men nå er jeg tilbake til det samme. Sukk... Satser på den tidlig kveld, og en morgendag full av energi! ;)

God helg! :) 

2 kommentarer:

  1. Du verden - kjempefine votter!! Godt med lange votter som varmer rundt håndleddet og godt oppover armen.
    By the way...du må ta deg tid til å spise. Et godt og variert kostgold er kanskje det som skal til, så skal du se at kroppen "smiler til deg"
    Klæm:))

    SvarSlett
  2. Jo, de blir gode å ha til vintern :)
    Et godt og variert kosthold er det som skal til ja, men jeg vet ikke hva jeg har tullet etter i dag.. det ble litt for lite på dagen hvertfall. Trodde middagen skulle gjøre susen, men den gang ei. Jaja..satser på en bedre dag i morgen! :)

    SvarSlett